گروه تبلیغاتی ژیکان
تبلیغات خلاقانه برای کسب سهم بیشتر بازار هدف.
برای مشاهده نمونه کارهای ما کلیک کنید...
نمونه کارها

تبلیغات محیطی

Home > تبلیغات محیطی

در تهران می توان تقریبا انواع مختلفی از سازه های تبلیغات محیطی را مشاهده کرد. از اتوبوس شهری گرفته تا استرابورد و یا بیلبوردهای عظیم الجثه تبلیغاتی که هر کدام با داشتن مخاطب خاص خود جامعه هدف مشخصی را میتوانند به خود اختصاص دهند.

در زیر تصاویر پر بازده ترین سازه های تهران را مشاهده خواهید کرد.

پل عابر پیاده

پل های عابر پیاده عمومآ در مکان های پررفت وآمد وشلوغ درسطح شهر قرار گرفته اند و حال استفاده از این پل ها به عنوان یکی از بهترین نقاط برای تبلیغات محیطی محسوب می شود و می تواند تاثیر به سزای در رابطه با تبلیغات محیطی درمخاطب ایجاد می کند.

پل هوایی

پل های هوایی تقریبا شبیه به بیلبوردها هستند و همانند بیلبوردها یکی از ابزارهای قدرتمند در رسانه های محیطی به شمار می روند و تفاوت اساسی آن ها با بیلبوردها محدودیت در فضای نصب است که باید پلی باشد تا این سازه بر روی آن نصب گردد.

بیلبورد

یلبورد بی شک یکی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه های محیطی به شمار می رود که همواره از دوران باستان تا امروز مورد توجه صاحبان کسب و کار بوده است. بیلبوردها بیش از آنکه ابزار تبلیغاتی باشند، یک رسانه به حساب می‌آیند، رسانه‌ای که می‌تواند پیام خود را به مؤثرترین شکل ممکن به مخاطب منتقل کند.

لمپوست بنر

این سازه گونه‌ای جدیدی از المان تبلیغاتی است که پس از نصب در محل مورد نظر امکان نصب پارچه تبلیغاتی را فراهم می سازد و امکان اجرای تبلیغات در ابعاد مختلف را نیز فراهم می‌کند. با توجه به کم هزینه تر بودن لمپوست بنر در مقایسه با انواع دیگر المان‌های تبلیغاتی، طیف بیشتری از افراد قادر به استفاده از این فضای تبلیغاتی می باشند.

استرابورد

این سازه نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است. به عبارتی نسل جدید سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد.

استند تبلیغاتی

درمعرض دید و توجه مخاطبان است. علاوه بر آن ویژگی ها و قابلیت هایی چون زیبایی، سطح تبلیغاتی وسیع، صرفه جویی در زمان و هزینه، نصب وراه اندازی سریع و حمل و نقل آسان انواع استند را به یک روش موثر برای بازار یابی و افزایش بازده سرمایه گذاری تبدیل نموده است.

اتوبوس شهری

اتوبوس ها به خاطر ویژگی ذاتی خود یعنی قرار گیری در معرض میلیون ها چشم جایگاه مناسبی است برای تبلیغات محیطی و یا میتوان آنهارا به نوعی بیلبوردهای متحرک نامید.  به دلیل اینکه اتوبوس مدام در سطح شهر در حال تردد است، محدوده وسیعی از شهر تحت پوشش تبلیغات محیطی قرار میدهد.

تبلیغات داخل مترو

با گسترش روز افزون شبکه ریلی داخل شهری رفت و آمد افراد نیز از این وسیله نقلیه عمومی رو به افزایش است. بنابراین تبلیغات در چنین محیطی مخاطب بسیاری را به خود جلب می کند. همچنین با توجه به فضای مترو امکان اجرای طرح های خلاقانه زیادی وجود دارد.

سی ال بی (CLB)

پنل های شیشه ای مدرن یا سی ال بی  از رسانه های مهم و تاثیر گذار محیطی محسوب می گردند. پنل های شیشه ای با قابلیت رویت پذیری فوق العاده برای هر دو مخاطب پیاده و سواره و امکان گنجاندن جزییات نوشتاری بیشتر نسبت به دیگر رسانه های محیطی، از موثرترین و کارآمدترین ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی جدید در محورهای داخلی شهری شناخته می شوند.
وجود نور در شب یکی از مهمترین مزایای سازه های سی ال بی می باشد.

تبلیغات داخل فرودگاه ها

در بین روش های تبلیغاتی ، تبلیغات فرودگاهی رتبه های نخست را دارند و با توجه به اینکه اوقات سپری کردن در محیط فرودگاهی نسبت بالایی را به خود اختصاص می دهد ، تبلیغات فرودگاهی جایگاه ویژه ای را بین مدیران و صاحبان برند به خود معطوف کرده است تبلیغ در محیط های فرودگاهی انتخاب و تصمیم را با خود دارد و مخاطب مصمم به گزینش و تعیین راه می شود . این ویژگی در دیگر رسانه های تبلیغی کمتر به چشم می خورد . در فرودگاه نیز نقاط تاثیرگذار متفاوتی وجود دارد که به فراخور موقعیت دارای ارزش هستند .

کلیه حقوق سایت برای گروه تبلیغاتی ژیکان محفوظ می باشد.